-->
اكتب ما تود البحت عنه و اضغط Enter

الجمعة، 12 نوفمبر 2021

بعد مرور 48 ساعة عن انفصالهما.... الفنانة منة عرفة تعود لطليقها الفنان محمود المهدي


Paparazzi بالعربي - سكينة عبداللوي

أعلنت الفنانة المصرية منة عرفة على خاصية "سطوري" حسابها الرسمي "إنستغرام"، عودتها لطيقها الفنان المصري محمود المهدي، وذلك بعد مرور 48 ساعة عن انفصالهما.

ودونت عرفة على خاصية "سطوري" قائلة: "من أصعب اللحظات الي ممكن تعدي على اي ست لحظة الانفصال وخراب البيت، الطلاق بيتهز له عرش الرحمن، لكن انتوا يمكن عشان بتسمعوا عن بيوت بتتخرب كل دقيقة فا بقى ابغض الحلال عن الله بنسبالكو نكتة او حاجة تتمسخروا عليها، رهان بتعملوه مع بعض على اننا مش هنكمل، أو مادة خام للشماتة فينا”.

https://www.instagram.com/p/CWGZoMwo2Ga/

وتابعت، “خراب البيت عمره ما كان حاجة سهلة على الست او على الرجل او على اهالينا، في عز ضعفي وحزني وكسرتي اللي ربنا ما يكتبها على اي ست مرحمتونيش ولا قدرتوا اني في موقف لا احسد عليه وشمتانين فينا”.

وأردفت قائلة: “قد ايه انتوا ناس متعرفش ربنا ولا في في قلوبكم رحمه، اتمنوا الخير لبعض يا جماعة بلاش نشمت في بعض، لكن دي غلطتي اني شاركتكوا حياتي الشخصية”.

وزادت قائلة: “الانسان بيغلط عشان يتعلم وانا اتعلمت، ربنا يعينكوا على نفسيتكوا الجحيم دي، وعسى ان تكرهوا شيئ وهو خيرا لكم، يمكن الخلاف اللي حصل كشفلنا ناس كتير حوالينا كانوا بيمثلوا انهم فرحانين لينا بس الحقيقي انهم كانوا مستنيين أول مشكلة عشان يشمتوا في كسرتي وخراب بيتي”.

وختمت رسالتها قائلة : “ربنا مش هينولهلكوا وربنا يخليلي اهلي وزوجي والناس اللي بتتمنالي الخير ووقفت جمبي، وكلمه أخيرة للسادة الصحفيين ارجوكوا كفاية بقى ارحونا حرام عليكم”.


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق